به گزارش تابناک قزوین به نقل از تسنیم
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محسن حق شناس در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین اظهار داشت: تصمیماتی که با حضور شهردار و اکثریت نمایندگان مردم قزوین در شورای اسلامی شهرگرفته می‌شود باید اجرایی شود.
کد خبر: ۵۷۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 06 March 2018

قزوین| تصمیمات شهردار و اعضای شورای شهر باید اجرایی شود
رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شورای شهر قزوین گفت: چگونه یک کارشناس شهرداری می‌تواند از تحقق قول‌های داده شده از سوی شهردار و شش عضو شورای شهر که در جریان بازدید از یک منطقه مطرح شده است ممانعت کند؟
قزوین| تصمیمات شهردار و اعضای شورای شهر باید اجرایی شود
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محسن حق شناس در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین اظهار داشت: تصمیماتی که با حضور شهردار و اکثریت نمایندگان مردم قزوین در شورای اسلامی شهرگرفته می‌شود باید اجرایی شود.

وی به بازدید اعضای شورای شهر از مناطق منفصل و کم برخوردار اشاره کرد و گفت: مدیران شهری در این بازدیدها قول ‌هایی به شهروندان می‌دهند که تحقق آنها در راستای توجه به نیازهای مردم ضرورت دارد.

این مسئول با ابراز ناراحتی از عدم توجه به اجرای برخی از وعده‌های داده شده به شهروندان، ادامه داد: چگونه یک کارشناس شهرداری می‌تواند از تحقق قول های داده شده از سوی شهردار و شش عضو شورای شهر که در جریان بازدید از یک منطقه مطرح شده است ممانعت کند؟

تک تک وعده‌های مدیران شهری در گرو تصویب شورای شهر است

فرج‌اله فصیحی رامندی نیز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان این مطلب که مصوبه شورا برای تمام اقدامات شهرداری لازم و ضروری است، از مجموعه مدیران شهری خواست تا وعده دادن به شهروندان و سازمان‌های مختلف را منوط به تصویب شورای شهر کنند.

وی اظهار داشت: هر یک از اعضای شورا به تنهایی قادر به دادن قول و وعده نیستند چرا که تمام وعده‌های داده شده با نظر همه اعضای شورا و در صورت تصویب عملیاتی خواهد شد.

رئیس کمیسیون مالی- حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: تمام اقدامات شهرداری باید به‌صورت لایحه به تصویب شورای اسلامی شهر برسد تا در تفریغ بودجه و ارایه گزارش به دیوان محاسبات دچار مشکل نشویم.

وی در ادامه سخنانش با بیان این مطلب که رنج تحمیل شده به کودکان کار قابل درک است، خاطرنشان کرد: تهیه و تحویل ساختمان به‌منظور ساماندهی کودکان کار نیز از مواردی است که ابتدا باید به تصویب شورای اسلامی شهر می‌رسید و اجرای آن طبق ضوابط پیش می‌رفت.

فصیحی رامندی انعقاد قرارداد سرای سعدالسلطنه را نیز نتیجه اقدام خارج از ضوابط و بدون مصوبه شورا خواند و گفت: در زمان انعقاد قرارداد مذکور علیرغم تأکید زیاد، توجه به ضوابط مورد توجه قرار نگرفت.

این مسئول در جریان تصویب لایحه دو فوریتی اخذ وام 100 میلیارد ریالی تسهیلات قرض الحسنه برای اتمام برج تجاری اداری حکم آباد، دریاف این وام را به دلیل قرض الحسنه بودن آن مطلوب دانست و گفت: آیا این وام صرف تکمیل پروژه یاد شده می‌شود یا در سایر پروژه‌های شهرداری تزریق خواهد شد؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار